Vés al contingut

15 maig

Recollida de dades de l'estudi GUESSS

-   https://tinyurl.com/g21-es

Amb l’objectiu de conèixer les intencions emprenedores dels estudiants universitaris, el Projecte GUESSS-SPAIN està realitzant una enquesta adreçada a tot l’alumnat universitari.

15 maig

Data collection for the GUESSS project

-   https://tinyurl.com/g21-es
12 maig

IX Premi CIEU-FEiE 2021 a la persona més emprenedora

12:30   -   Virtual (teams)

El IX Premi CIEU-FEiE 2021 a la persona més emprenedora  és  una  iniciativa del Centre d’Iniciatives Emprenedores Universitàries (CIEU) adreçat a tots els  estudiants de FUABformació (l’EPSI, l’ESAGED i l’EUTDH), de la Facultat d’Economia i Empresa, i

10 març

II Xerrada "Emprenedoria en femení 2021"

De 12:00 a 13:00   -

En el context de la setmana del Dia Internacional de la Dona, la Facultat d'Economia i Empresa s’afegeix a d’altres actes de la UAB organitzant la II Xerrada "Emprenedoria en femení 2021", el dia 10 de ma

30 octubre

Videoconferència: El paper de la família a l'activitat emprenedora dels joves

13.00 - 14.00   -

Videoconferència en la que hi participarà el sots director del CREIS, David Urbano i en la que es contextualitzarà la importància de l'entorn socioeconòmic i en particular, de la família, en l'emprenedoria dels joves.

29 octubre

Congrés Internacional GEITEC, ponència a càrrec d'en Jordi Verdú

-

El director del CREIS, Jordi Verdú, participarà com a ponent al Congrés Internacional de la "Gestión de la Ciencia, la tecnología, la ingeniería y la innovación" (GEITEC, 2020) que es celebrarà a Lima (Perú) entre els dies 29 i 31 d'octubre.

23 setembre

Participació del CREIS a diferents projectes d'emprenedoria social

-

El curs 2020-21 comença amb la confirmació que des del CREIS es participarà en 3 projectes diferents relacionats amb l'emprenedoria social.

19 juny

Convocatòria per estudiants de doctorat

Data límit 3 de Juliol de 2020   -

La Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), a través de l'Institut de Govern i Polítiques Públiques (IGOP, Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia) i el Centre de Recerca en Emprenedoria i Innovació Social (CREIS, Facultat d'Economia i Empresa) obr

04 març

Xerrada "Emprenedoria en femení"

13.15   -   Sala de Graus - Facultat d'Economia i Empresa

“Smart Cities i l’Economia Circular”, ponència a càrrec d'en Jordi Verdú

-

El passat dimecres 20 de novembre a la Biblioteca de Rubí es va realitzar un Universitat Opina sota el títol: “Smart Cities i l’Economia Circular”.