Vés al contingut

Mínor en Emprenedoria i Innovació Social (mEIS)

minor

El mEIS té com a objectiu principal proporcionar les competències bàsiques, tant específiques com transversals, per a la creació i gestió de projectes innovadors, particularment de caire social. El Mínor aporta les eines necessàries per a generar propostes creatives, així com els coneixements per a l'avaluació de la viabilitat i la implementació d'un projecte concret que aporti respostes innovadores, especialment a les necessitats socials.

Perfil de l'estudiant: El mEIS s'adreça a l'alumnat de qualsevol grau de la UAB, que desitgi completar la seva formació bàsica amb una aproximació al món de l'emprenedoria, enfocant­-se especialment en la creació i gestió de projectes innovadors de l'àmbit social. Per tal de cursar el Mínor no es requereix cap coneixement previ sobre les matèries que configuren el seu àmbit temàtic.

Coneix més sobre el pla d’estudis

Coneix el procés d’admissió al mEIS

Més informació i contacte: minor.eis@uab.cat; andreu.turro@uab.cat