Vés al contingut

Participació del CREIS a diferents projectes d'emprenedoria social

El curs 2020-21 comença amb la confirmació que des del CREIS es participarà en 3 projectes diferents relacionats amb l'emprenedoria social. D'entrada, el CREIS participa al comitè científic del congrés inclusio.cat que té com a objectiu incentivar la creació de coneixement per enfortir les disciplines acadèmiques i professionals en l'àmbit dels serveis socials. En segon lloc, el projecte "Aprenentatge Servei" (ApS) serà gestionat a la Facultat d'Economia i Empresa per membres del CREIS. L'ApS és una proposta educativa en la que els i les estudiants es formen mitjançant la participació en projectes orientats a resoldre una necessitat social real. En tercer lloc, des del CREIS s'actuarà com a representants de la xarxa Yunus Social Business Centre, en la que participen les universitats catalanes per promoure l'emprenedoria social.