Vés al contingut

9:45
Sala de Graus - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses (Universitat Politècnica de València)

Jornada sobre polítiques de sostenibilitat, innovació, emprenedoria i nous models productius

La Càtedra d’Economia Valenciana de la UPV junt al Centre d’Estudis i de Recerca en Emprenedoria i Innovació Social de la UAB organitzen aquesta jornada sobre les polítiques autonòmiques de sostenibilitat, innovació i emprenedoria i el seus efectes sobre el canvi de model productiu.

Com sempre ocorre després de cada crisi, la crida a canviar el model productiu és un debat cíclic i permanent a l’àgora pública. Els nostres problemes atàvics de productivitat i competitivitat troben una potencial solució en un nou model productiu amb activitats de major valor afegit, més innovadores i sostenibles, capaces de generar una ocupació de major qualitat i benestar al nostre territori.

Les polítiques autonòmiques, com a instruments més apegats al territori i a les distintes realitats empresarials, tenen un paper clau a l’hora d’implementar incentius i els contextos adequats per a propiciar el anhelat canvi de model productiu.

Així, a la jornada s'habilitaran espais de trobada i discussió entre decisors públics i experts en les matèries d'innovació, sostenibilitat i emprenedoria amb l’objectiu de crear debats i compartir idees, intercanvi de metodologies i bones pràctiques sobre els nous reptes que es presenten actualment en les polítiques orientades a la transició cap a un nou model productiu.

Aquest acte es realitzarà el dia 20 d’abril des de les 9:45 hores fins a les 13:30 hores. Es podrà seguir de manera híbrida, tant en règim presencial com també mitjançant streaming. Les inscripcions estaran obertes fins al 19 d’abril.