Facultat d'Economia i Empresa

Inauguració del Postgrau en Economia Social i Solidària

La conferència serà el proper 8 de febrer a les 18h de la tarda a la sala de graus de la Facultat d'Economia i Empresa al campus de Bellaterra. Anirà a càrrec de Millán Díaz-Foncea que és professor a la Universitat de Zaragoza, és expert en Economia Social i ha fet diversos estudis i recerques. Forma part de la xarxa ENUIES-CIRIEC que té per objectiu la cooperació científica entre diferents centres i instituts universitaris que es dediquin a fer recerca en l'Economia Social.

La conferència es titula "El rol de les universitats en l'ecosistema de l'Economia Social i Solidària. Presentació de l'Informe 2022 sobre Formació Universitària en l'Economia Social de la xarxa ENUIES"

L'eix de la conferència és venir a presentar aquest informe, però sobretot reflexionar sobre quin és el paper de la Universitat en l'Economia Social i Solidària, on hi ha moltes entitats del teixit productiu i associatiu que hi treballen. De fet es tracta de fer una reflexió més genèrica sobre quin és el paper de la Universitat en la generació de coneixement i en la recerca en un camp com l'Economia Social i Solidària.